Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Le monde dans le monde







Met du monde à l'écart
Dis...



Κάθε Κυριακή εδώ και κάποιο καιρό έλεγα να πάω για φαί με κάποιους φίλους . Είχαν στέκι μια ταβέρνα στην Καλλιθέα και λάτρευαν το φαγητό εκεί. Και τους αγαπάω πολύ αυτούς τους φίλους. Ήμουν σχεδόν σίγουρος πως θα πήγαινα σήμερα.


Χτες έγινε μια έκρηξη στη ταβέρνα αυτή ,μια μικρή τραγωδία για τους φίλους μου ,μια μεγαλύτερη για την γυναίκα που πέθανε. Θα μπορούσα να είχα πάει τόσο καιρό. Θα μπορούσα να είμαι εκεί όταν έγινε η έκρηξη. Σαν να περνάει η ζωή μου και εγώ να περιμένω για νέα ,για ένα τηλέφωνο ,για τα πράγματα να πάνε καλύτερα, για να γίνουν καλύτερα όσοι αγαπώ.


Parlons de jours inouïs
Où le soleil couche avec nos vies
Où nos lèvres trouvent nos lèvres
Parlons de jours inouïs


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου