Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Song for the Unification of Europe




Το καλοκαίρι μετά τις πανελλήνιες (ίσως το πρώτο καλοκαίρι της υπόλοιπης ζωής μου ) είχα κανονίσει να πάω μόνος στις Βρυξέλλες διακοπές. Από την μία φοβόμουν πως δεν θα χωρούσα ή δεν θα ήμουν δεκτός σε κάποια παρέα στην Ελλάδα για να πάω μαζί τους διακοπές . Από την άλλη ήταν μια περιπέτεια, και αγαπούσα εκείνη την περίοδο τόσο πολύ την Ευρώπη (πληροφοριακά πέρασα υπέροχα) . Τελείως ιδιοτελής αγάπη βέβαια , πίστευα πως εκεί είναι η ελπίδα , το καλύτερο μέλλον , η αλλαγή της χώρας μου προς το καλύτερο , η μελλοντική μου ζωή. Δεκατρία χρόνια μετά πρέπει να παραδεχτώ πως έκανα λίγο λάθος (μάλλον πολύ). Δεν αλλάξαμε ή δεν αλλάξαμε αρκετά ή δεν αλλάξαμε προς το καλύτερο . Το πίστη , ελπίδα αγάπη έμειναν στο “song for the unification of Europe” .Και εγώ έμεινα εδώ.

1 σχόλιο: