Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Can you follow me




Swim and sink into
Early morning mercies



Από τα σταθερά μου όνειρα : η καινούργια αρχή. Να έχω την ευκαιρία να κάνω ότι έκανα λάθος σωστά αυτή τη φορά, να μη γαμήσω ότι καλό έχω στη ζωή μου (μπορώ να γίνω πιο συγκεκριμένος ,στις ενοχές μου έχω πολλές λεπτομέρειες ) .


Οπότε είναι η καλύτερη ευχή (για μένα πάντα) είναι μια καλή συνέχεια , από ένα μέτριο προς κακό pilot να πάμε σε μία ποιοτική season . όχι καινούργιοι φίλοι , να τα βρω με όσους έχω χάσει , όχι νέα πράγματα στην δουλεία ,όσα πήγαν καλά το 11 να πάνε καλύτερα τώρα , να παραμείνει το cast πλήρες και υγειές (όχι άλλες απουσίες ) . Άσε που και μετά τα τριάντα είναι δύσκολο να κάνεις καινούργια αρχή (το τραγούδησε ο Δεληβοριάς άρα ισχύει).


Until I rest on lawns of dawns
Can you follow me

1 σχόλιο: