Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

You choose your side I'll choose my side




Let's go for a drive
See the town tonight
There's nothing to do but I'll unwind when I'm with you



Πριν λίγα χρόνια με το που θα διάβαζα κάτι που με ενοχλούσε, θα έβγαζα τα γυαλιά σαν άλλος Superman , θα ύψωνα την γροθιά μου στον αέρα , θα αναφωνούσα δυναμικά «Someone is wrong in the internet!» , το φλογοβόλο αγκαλιά και δώσ’ του . Πλέον δεν έχω ενέργεια για κάτι τέτοιο .


All my old friends, they don't know me now
Oh-oh
All my old friends, are staring through me now
Oh-oh



Θεωρεί κάποιος τα greeklish σαν εκφυλισμό της πατρίδος ; Κανένα πρόβλημα. Βλέπει η άλλη πίσω απ’ όλα το εβραϊκό – αμερικανό λόμπι ; Οοοοοοκ . Το σκάι πληρώνεται από Τουρκία για να ξεφτιλίσει την ιστορία μας ; Ότι πεις.


Μόνο τις προάλλες σε ένα πάρτι βαρετό, οικογενειακού τύπου πάρτι γενεθλίων είπα να εκφράσω την άποψη μου (σιγά που ήταν δική μου ,από το Μάτεσι κλεμμένη την είχα), ότι ο αθλητισμός είναι μια σύγχρονη μορφή παρασιτισμού . Αφού έπεσαν κυριολεκτικά να με φάνε (μια εργαζόμενη στους Ολυμπιακούς ,ένας αθλητής , ξέρω που να διαλέγω το κοινό μου ) , βρήκα λίγο από τον παλιό μου ζήλο για τις απόψεις μου . Και μετά από λίγο βαρέθηκα, είπα ότι πείτε και επέστρεψα στο ποτήρι μου .



You started a war
That you can't win
They keep erasing all the streets we grew up in

1 σχόλιο:

  1. Όταν δεν μπορείς να συζητήσεις.. έτσι γίνεται.. δεν μπορείς να συνεννοηθείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή