Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

I like the peace





I like the peace
in the backseat,
I don't have to drive,
I don't have to speak,
I can watch the country side,
and I can fall asleep.



Οι πιο ήρεμες αναμνήσεις μου από την παιδική μου ηλικία είναι μέσα σε ένα αμάξι. Ο πατέρας μου ήταν αναγκαστικά πιο συγκεντρωμένος , δεν είχε ενέργεια για να τσακωθεί με την αδελφή μου . Μόνο στη μουσική είχε αντιρρήσεις ,αλλά και πάλι αυτή φόραγε τα walkman της . Ήξερα κάθε σημάδι στις διαδρομές , με τους λόφους που έβλεπα σαν κροκόδειλους , το κόκκινο σπιτάκι στη μέση του ελαιώνα που ήθελα να πάρω όταν μεγαλώσω. Τραγουδούσα την Μούσχουρη και κοιμόμουν χωρίς να το καταλάβω Γυρνάω πίσω τελευταία , πλησιάζουν δεκαέξι χρόνια που σκοτώθηκε ο πατέρας μου στο αμάξι του μέσα (πόσο το αγαπούσε ) .


My family tree's
losing all its leaves,
crashing towards the driver's seat,
the lightning bolt made enough heat
to melt the street beneath your feet.



Δεν οδηγώ , δεν ξέρω καν πως. Μου αρέσει όμως να σε βλέπω να οδηγείς, να αγχώνεσαι , να ρυθμίζεις την μουσική , να έχεις τον έλεγχο . Να χαϊδεύω το χέρι σου στις ταχύτητες . Να ξορκίζεις την μυρωδιά θανάτου που με τριγυρνά τελευταία ,να μου χαμογελάς ,να με φιλάς πεταχτά πριν με αφήσεις σπίτι .


I've been learning to drive.
My whole life,
I've been learning.

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Μείνε στο σήμερα αγαπητέ μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anti - valentines unite!

    είναι κρίμα που δεν σου πήρα τίποτα για την σημερινή πολύ σημαντική μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλήθεια ντρέπομαι πολύ, νομίζω οτι η αγάπη δεν φτάνει να γεμίσει αυτήν την υπερμεγέθη και υπέρλαμπρη γιορτή.
    θα αρκεστούμε να παιζουμε το αγαπημενο σου παιχνίδι(άραγε ποιο?) να καπνιζουμε βρωμικα τσιγάρα και να πίνουμε βότκα. Βγήκαμε όντως από τον καθημερινό μας έρωτα και βρήκαμε τον βαλεντίνο?
    Μεγαλε μεχρι να πιασεις τον βαλεντίνο, τον Μαη και ότι γουστάρεις πιασε αυτα.
    no more heroes 2, Resident evil 4 wii edition, bleach heat the soul 7, Kirbis epic yawn, epic Mickey, de blob 2. lego star wars 3 h kai to 2, the legend of zelda skyward sword (afto thelwwwwwwwwwwwwwwwwwwww) last story (kai aftoooooooooooooooooooooooooooooooooooo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H αγάπη, ο έρωτας, είναι γιορτές από μόμα τους - αλλά κι ο καθένας όπως θέλει κι όπως νοιώθει έχει δικαίωμα να βιώνει τις γιορτές, που είναι αληθινές.
    Καμμιά ντροπή, λοιπόν, και καμμιά αναστολή δεν χρειάζεται ούτε στην μία ούτε στην άλλη περίπτωση. Όλα νόμιμα και θεμιτά είναι, σε σχέση με την αμφιλεγόμενη αυτή γιορτή. Απλώς, ας είναι ο καθένας γνήσιος, αυθόρμητος, πηγαίος, με τον εαυτό του, όπως και με τον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή