Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

It's The End Of The World





As we know it.


Μου φαίνεται πως δεν έχω γράψει για χρόνια , σαν να μην είχα ξεκινήσει ποτέ να γράφω. Μετά από έναν τσακωμό τον Αύγουστο ,έβραζα ,έφτυνα post για λίγες ώρες. Μετά τα βρήκαμε, μου πέρασε , το ξέχασα. Για λίγο καιρό κιόλας δεν ήθελα να μπαίνω στο ιστολόγιο, μου μύριζε νεύρα.


Πέρασαν δυο μήνες , και είμαι σε μια σταθερή κατάσταση . Ο ουρανός θα πέσει όπου να ναι πάνω στα κεφάλια μας, οι ειδήσεις εξίσου αχνώδεις , το βρίσιμο από έξω σταθερό (όλοι χρειάζονται μια αποδιοπομπαία κατσίκα ) . Το οικονομικό μου μέλλον είναι να αιμορραγώ σε φόρους για να διατηρώ ότι έχω πάρει από τους γονείς μου , έχω δουλειά ευτυχώς που την αγαπάω κιόλας . Είμαι ακόμα δηλαδή ένας «πάλι καλάς» που αμφιβάλει για πόσο καιρό θα το λέει ακόμα.


And I feel fine.

1 σχόλιο: