Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

For an unspoken count of years




For an unspoken count of years
will you lay dormant inside my heart
But worry not my trusted peers
for it is not long we shall be apart



Και μπήκε η άνοιξη , όμορφες μέρες και νύχτες. Είχα κλειστεί στην ρουτίνα μου , μάλλον από φόβο μην χάσω ότι έχω αποκτήσει τους τελευταίους μήνες , και δεν είχα πάρει χαμπάρι πως είχα αρχίσει να είμαι μίζερος. Μέχρι και εδώ τσιγκουνευόμουν τα λόγια μου ,ούτε ένα post τόσο καιρό. Βυθιζόμουν στη ρουτίνα , και άφηνα τις μέρες να με παρασύρουν χωρίς καμία αντίσταση .


Αλλά άνθισαν οι νεραντζιές και ξαφνικά ξύπνησα . Σήμερα μου προκαλεί έκπληξη πόσο είχα αφεθεί σε τόσο λίγο χρόνο (και που έκαναν οι γύρω μου υπομονή όσο είχα ενταχθεί στο cast του walking dead ) . Και ξαφνικά δίαιτες , βόλτες και ένας σκυλάκος που υιοθέτησα και ψάχνει όνομα (η γάτα μου καταστρώνει ήδη περίτεχνα σχέδια δολοφονίας , είμαι σίγουρος).


What am I to do on days like these
when I’ve lost all my comedy
I sit here and wait for the cooling breeze
to take me back to my family

2 σχόλια:

  1. Ειλικρινά σήμερα σκεφτόμουν που χάθηκε αυτό το παιδί. Αλλά τελικά μάλλον η ρουτίνα σε είχε φάει.

    Άσχετο...τώρ απαρατηρούσα το Blogroll σου δίπλα...σαν νεκροταφείο είναι. Όλοι σχεδόν που διάβαζες μας έχουν αφήσει χρόνους...χαχαχα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα Μπααα να δεις θα γίνουν φίλοι!!! χεχεχε!
    Μαζί με τον καιρό φτιάχνει και η διάθεσή μας, ε;
    Ήταν θέμα χρόνο να εμφανιστείς!!! χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή